「Skin Snap」精密肌底報告

天生皮膚問題多多嘅我,膚質好似每日都係到變緊,其實真係好唔了解自己嘅肌膚狀況,完全唔知從可以入手。女人單單扮靚都有甘多項目要處理:Keep Fit,護膚,化妝,裝扮。講真甘多野邊有時間每樣都好好處理~就因為唔了解年中浪費左幾多錢同時間,去買一大堆唔合適嘅護膚品及簽落好多療程唔知幾時合適做嘅療程。如果你話有個程式科學d、智能d,有數據同個人建議比我跟你話幾好~最近竟然有一個新功能真係做到!簡直慳返唔小時間金錢同腦汁!

Gratus app 嘅「Skin Snap」功能不得了,解決左我近幾年好苦惱嘅肌膚難題。

­
只要係一個充足光線嘅地方,用手機自拍影三張相,等一陣就有個好精密嘅肌膚報告。雖然操作簡單但呢個報告並非甘兒戲,SkinSnap研發自德國,歐洲最大嘅應用科學研究機構,係匯集「AI科技」同「肌底透析技術」,及20,000+亞洲女性肌膚數據而成,能精密分析每條紋幾深,幾淺,黑色素聚喺邊,都睇得一清二楚嘅個人化肌底報告。厲害吧!想試吧!科技真係一日千里!

認真期待報告嘅樣~等大約5分鐘就有~

睇我幾開心,因為本來我以為會全部肥佬嫁!

睇下我個報告幾詳細~仲好清晰,真係比個like佢!
原來我肌膚緊緻度不太好~其實一直都覺得自己18,22仲係痘痘問題,原來已經昇華到鬆弛問題!怪不得有朋友話我塊面肥左定大左咁!好彩緊緻度都係大三歲,幸好有Skin Snap check check 先姐~可以及早解決,唔係真係用肉眼都發覺鬆弛就手尾長!!
Skin Snap唔單單check check 先咁簡單,仲有醫生認證的建議,仲會因應您嘅喜好同需要,提供唔同嘅療程及產品可以揀,仲有唔同用家既用後感,呢個app真係好全面,係你未準備好時Skin Snap就已經為我準備好!雖則我嘅緊緻問題肥左佬,但都仲有方法改善,Skin Snap 推介我做膠原自生療程,pump返firm d,睇落都後生d,同app 一下就約好咗啦,做完再check check 先,唔知到時會唔會合格返呢。


時代變快D下載「gratus」apps  https://www.gratus.com.hk/s/79FBTM 

留言

熱門文章