韓國至hit療程【膠原BB槍效果好唔好】Unique Beauty不限發數極力推



膠原蛋白流失量,直接決定女人衰老程度。20歲開始,肌膚各類問題接踵而來,乾燥、粗糙、鬆弛、皺紋、毛孔粗大、暗淡、色斑等衰老現象。想重建膠原蛋白,好似韓星皮膚咁滑嫩咁有陣性,當然就要試下Unique Beauty好唔好啦!

所以愛美的你刺激及增生原膠蛋白係終生目標!
點樣分膠原療程好唔好計我話Unique Beauty不限發數又有效就最好!

早前去銅鑼灣Unique Beauty 膠原BB槍療程,利用網狀射頻直達真皮層,讓膠原蛋白即時收緊,同時刺激膠原蛋白組織斷裂進而重組新生,組織間粘合力增加,拉緊肌膚支撐網,承托起鬆弛下垂肌膚,肌膚回復緊實、飽滿、有彈性,做完一次療程即時見效。所以你問我Unique Beauty好唔好,我就一定話好。


Unique Beauty一出銅鑼灣地鐵5分鐘就到,地段十分方便,環境整潔舒適,治療師姐姐仲好細心〜

係進行療程前,首先會敷左個面膜先〜

呢部就係今次進行膠原BB槍的儀器 - Thermatrix

首先治療師會全面打,再逐一局部針對為我打。打既時候只係感覺到佢每下慢慢熱,熱到最後有少許感覺,但係接受到的。打完即時有小小紅,但過左兩分鐘紅就退左,仲可以配合其他嫩膚治療。



最後治療師再幫我搽上微分子修護精華油,有效滋養修復、淨化污染源。

療程後即摸到膚質緊緻有彈性,輪廓都即時Firm左,毛孔即時都已經細緻左。
原重生提升肌膚彈飽滿緊緻水能力提升眼部改善皺紋毛孔粗大

最佳效果會係一星期後喔
仲等?!愛美的你保護膠原蛋白刻不容緩吖!!
想親身體驗膠原BB槍好唔好?Unique Beauty可以以$680享首次試做療程,不限發數,仲可以單次收費唔hard sell,詳情到Unique Beauty Facebook睇下啦~

Unique Beauty

尖沙咀店: 漢口道28號亞太中心101010-12(港鐵C1)
電話:23690399

銅鑼灣店: 渣甸街54-58號富盛商業大廈22 (港鐵F1出口)
電話:2576 7711


留言

熱門文章