HIFU返轉地心吸力


HIFU返轉地心吸力
自從出左黎做野,個樣開始憔悴,好攰好似唔夠精神。加上我係一個好愛捽眼既習慣,眼部既肌膚都比較鬆弛,眼尾都有下垂既情況。近日又肥左好多,輪廓更加不堪設想。
好開心MD SENSES 邀請我去做HIFU瞬間輪廓提拉療程,可以增加皮膚彈能量深入致筋膜層結構有效地重塑V-SHARP面型皺紋時達到嫩效果打造人化金比, 不同率配合置的治深度溶脂立塑激活皺紋無難效果.

3個頭要做齊因為佢地帶俾你不同的好處與效果!
-1.5mm:針對處理淺層真皮層,刺激及重組膠原蛋白,消除皺紋及粗糙肌,帶來嫩白美肌功效。
-3.0mm:針對處理深層真皮層,誘發深層骨膠原增生,可刺激皮下組織增生更多骨膠原, 加強提升效果。

-4.5mm:針對處理深層肌腱膜,肌腱膜層(SMAS Superficial Musculo-Aponeurotic System),令SMAS受熱收緊,並刺激喚醒新膠原蛋白的製造,令肌腱膜變得更為強韌,從而緊緻臉部及頸部肌膚、改善臉形輪廓、提升眼眉及減少皺紋。

效果十分明顯,眼、眉、嘴角都向上提高左,面贅肉都細左,Drewline明顯出返來〜雙下巴都無左。樣即時精神左,瘦左也。

MD SENSE 既環境舒適,治療師仲好好人好關心我想改善咩位置,效果好好,好細心為我兩邊大小面不停追到平衡,治療師姐姐仲好靚女tim~



聖誕節就到嗱,為party 好好準備,一齊以最佳狀態見朋友啦
MDsenses 去斑抗皺專家,為妳度身訂制合適妳的去斑抗皺方案!
立即致電預約/查詢
2339 0339
info@mdsenses.com
🌐www.mdsenses.com
描述 : https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f8/2/16/1f4eb.png📫香港九龍尖沙咀金馬倫道12號恆信商業大廈9樓全層 (尖沙咀港鐵站B2出口,步行3分鐘)

 


留言

熱門文章