美肌根源 - 美國der formula

美國醫學護膚品牌Der formula,
採用無添加香料的醫學美肌成份,有效地改善皮膚健康 , 讓您擁有美肌根源。

兩年前我皮膚係十分粗糙,好多暗粒、暗瘡及黑頭。但當我入醫學美容呢行,我老闆介紹我用Der formula【G10再生煥白乳液】

【G10再生煥白乳液】

主要天然成份AHA甘醇酸,而甘醇酸為分子最細,有效滲透至皮膚底層。能有效去除皮膚老化角質,刺激細胞生長。對治療暗瘡、粗糙、雀斑、老化、乾燥、膚色不均等問題。我到現在都有用佢,一開始晚晚都用,搽上去感覺有短暫既刺刺感覺最初有D唔習慣,但用左一個月開始我既暗瘡無再不停生長,無一粒接一粒生長了!慢慢習慣左用,暗粒都小左,膚色均衡左,亦能夠控制到暗瘡生長速度。兩年後,我已經不容易生暗瘡了,極力推介!!!


好開心兩年後der formula,會邀請我試佢既產品〜
1)低敏溫和潔面乳Reviving Cleanser
2)再生潔面乳液 Renewal G4 Cleanser**
3) 保濕爽膚液 Toning Essence
4) B5強效補濕精華 B5 Treatment Serum
5) G10再生煥白乳液 G10 Treatment Lotion**
6) 滋潤保濕霜 Moisturising Treatment Cream
7) 長效保濕防曬霜 PA+++ Moisturuzing UV Protector SPF50+

**都含有AHA甘醇酸
我一系列產品都用左2個星期,感覺好舒服,產品既味道都十分清香,由其[保濕爽膚液]我好鍾意佢既香味〜
呢個系列好適合香港呢D環境去用,香港濕度十分高、空氣污濁,會有好多塵阻礙毛孔。
而生活習慣亦都會影響我們的新陳代謝,使我們的膠質細胞沒有辦法自然脫落,會堆積在表面形成角質層。導致各種症狀出現,例如暗瘡、暗粒、皮膚粗糙,不夠光滑,膚色出現暗沉、發黃

呢個系列唔單止幫你溫和甘去角,而其成份亦為你加部保濕。為你養出健康肌膚!!!



留言

熱門文章