香港潮洲菜 - 打冷+甜水 [齊增肥]


話説放工已經搭爸媽順風車一齊返到屋企樓下,
但姨媽一個電話話見到陵發有開,我地由上環 → 康城 → 太子[陵發]仲要本來返緊屋企既姐姐同姐夫都即去,就知[陵發]有幾吸引〜


[陵發] 潮州打冷 $100-150
陵發有六十年歷史,第一代在新填地街街邊經營打冷牌檔,第二代入舖後還是在新填地街,佔據了街頭三間相連舖位,晚晚座無虛席。


蠔仔餅
打冷必食,其實我好怕蠔既腥味,但佢好新鮮完全無腥味,蠔仔仲好大粒又多,外面薄薄既蛋漿炸到金黃酥脆,外脆內軟又多汁。

蠔仔粥
見唔見到佢既真身,應該唔好叫蠔仔叫肥蠔😂(好無聊)飽滿肥蠔,湯底清清的,加小小胡椒wa〜無得輸💪

白粥 “妹“
佢地叫白粥做 “妹“ ,唔好以為白粥無味,其實佢既白粥先最出名,純純正正、原原本本的米香,加多隻咸蛋又一碗。

仲有韭菜豬紅、鹵水鵝腸、鹵水鵝片都必食!!!(記得叫支啤酒,會OMG甘嘆)




Tel : 6440 7169  (去之前都係打下去,因為我地試過2次去到無開)
太子新填地街625-627號地下         6:00pm - 2:am




[合成糖水]
潮州古早味,傳統糖水超過40年的歷史.老闆三代都以經營簾子糖水為主. 也因為他們都精心挑選好的蓮子. 所以口感鬆又香甜. 最道地的中式糖水.

[腐竹薏米清心丸]
我最愛〜潮州馳名甜點清心丸彈牙爽口,腐竹薏米糖水不太甜,用料十足!

[蓮子百合柿餅加湯丸]
佢裏面有:蓮子、百合、柿餅、湯丸、糖水😂
佢話係季節限定〜我媽媽好愛食呢個,因為好多渣又唔太甜👏

[糖不甩]
湯丸啱啱好,唔會林啤啤,花生又香又乾身。
越以為易整既就越難整得好味,就好似個“妹“甘〜
正吖💖




九龍城龍崗道9號地下                  12:30pm-1:00am








留言

熱門文章