Intelligent Nutrients - 來自美國的天然有機個人護理品牌

“頭髮“關乎一個人既形象及氣質,
就算您天仙甘靚,稀疏嘅髮型足以糟蹋左你〜
要keep住靚髮keep住年輕,就要用最好既產品!!!
用天然有機頭髮造型產品可以解決對頭髮和頭皮的傷害甚至更可滲入營養,令我們髮色更光澤。


Intelligent Nutrients - 來自美國的天然有機個人護理品牌。
IN是有機認證產品的最高境界,全天候無土培植, 甚至直接提取植物干細胞為人體細胞之用。
IN融合全新食物及營養學技術,所有原材料都擁有美國農業部之權威有機認證USDA

「PureServe」多效7防修護噴霧呀!
佢防脫色、防脫水、防熱、防UV、防氯、防煙霧同防氧化,兩下即刻掂哂!
配合埋「MATTE PASTE」二用啞光造型髮乳,又控油又淨味,放工Set頭無難度!


放工去【Intelligent Nutrients - Color Live Styling Tour】Road Show set 返個靚頭,
噴幾多野係個頭到都無有怕!!去玩個頭仲爽仲淡淡香tim~ 


好鐘意個髮型吖〜




留言

熱門文章