肌膚老化未必同生活模式有關


一直以來都覺得肌膚老化都離不開不檢點嘅生活模式~曬得多又做唔足防曬、長期唔夠訓、壓力、食熱氣野、飲唔夠水、成日同狗狗"控"得好埋D毛髮接觸到面等。
但原來肌膚老化嘅根源係基因表現老化 !點解我知~因為我已經率先試咗Geneoo皇牌「基因表現療程」,做左一次即時皮膚己經白淨咗光澤咗,粉底都唔洗搽咁厚。
而家新客半價試做 https://www.gratus.com.hk/s/GDUTL5 













以前就算生活幾咁不檢點~訓返夠,飲夠水,勤力D敷面膜,肌膚就可以回復反。但近年好似無呢子呢支歌仔唱,更勤力肌膚質狀態都大不如前~只要夜訓D,曬得多D,敷小咗面膜,肌膚都好易暗啞,暗啞嘅程度就連化妝品都遮唔到。Neo Derm新登場嘅Geneoo皇牌「基因表現療程」可以提升黑色素代謝力、鎖水力、膠原增生力,我緊係試試啦!
















美國史丹福大學研究成果顯示,人體有2,265條基因與肌膚老化有關;Geneoo「基因表現療程」可有效改善當中近60%相關基因表現,使肌膚回復年輕。從根源擊退暗啞、缺水、細紋3大老化問題。基因表現老化令巨噬細胞減弱代謝黑色素能力,色素積聚。療程後,巨噬細胞回復活躍,加快代謝黑色素,暗啞變白淨。











整個療程前前後後連畫返個樣需時只係45分鐘左右。首先環境好靚,仲有大玻璃望住金鐘中環wowGeneoo「基因表現療程」既感覺不大,大約係一下一下暖暖感覺,加上治療師資溫柔嘅聲線,我訓著咗,仲有個mask敷返,舒服到呢~回魂嘅45分鐘。
呢個療程最開心係,由預約試做到購買療程都用gratus APP一次過搞掂。唔洗驚出面試做療程比人sell餐飽!














幾百蚊就可以改變「基因表現」留住年輕肌膚, (半價試做: https://www.gratus.com.hk/s/GDUTL5 )













#NeoDerm #Geneoo #基因表現 #回復年輕 #水潤感提升 #有光澤 #FDA認證 #臨床十年實證 #肌膚年輕不老

留言

熱門文章